Blogger is now active, but still it's hard for the blogger to make time to publish some post. Btw, Thanks for dropping by

Members ♪

Monday, August 26, 2013

The Journey has Begin

Pagi yang dingin. Terasa lebih dingin setelah beberapa jam di dalam bas tanpa henti. Perjalanan aku ke Kuala Terengganu menimbulkan pelbagai perasaan dalam hati. Kepulangan ni, bukan sekadar pulang yang bersahaja. Malah, ianya adalah satu tanggungjawab yang dah lama aku lakukan semenjak kecil. Belajar, pelajar. Hmm, Jam menunjukkan 5.40 pagi. Alhamdulillah aku selamat sampai ke 'medan perjuangan' aku setelah hampir 3 bulan merehatkan diri. Kelihatan, pak cik yang keluar awal dari rumahnya,mungkin bekerja. Kelihatan juga seorang mak cik yang telah mempersiapkan dirinya dengan pakaian solat untuk ke surau yang berdekatan. Aku tidak menafikan, aku rindu suasana di Kuala Terengganu :) Aku rindu suasana yang riuh bersama-sama mereka.

Sumber

"Lepas ni, masing-masing kat rumah sendiri. Masuk tahun 2 ni, semua berdiri atas kaki sendiri", detik hati.

Sudahlah ayat bunga tu. Aku tak pandai sangat. Tu je yang aku dapat fikir secara indah dan dihiasi bunga-bungaan. *ecehhh. Akhirnya, aku dah sampai Universiti Malaysia Terengganu. "Buat apa balik awal? Semangat dohhhhh".

Aku balik awal sebab ada tugas. Jawapan ringkas. "Tugas apa?" eh eh, tanya lagi.

Fasi. "Felamaks, jadi fasi!"  Hehehe. Awesome kan? -_- *Astaghfirullah, riak. puii.

Hmm. Sampai-sampai je UMT daftar, dapat bilik, terus pergi ATB (blok lama aku) ambil baldi dengan perkakas mandi, terus balik ke bilik sementara tu. Kemas bilik, siap semua, On laptop, update entri. :)

So, people who reading this, wish me all the best for this semester. Gonna be a tough one. And those who've been offered to further their studies at UMT, see you during the MINGGU JALINAN MESRA.

Ciao guys.. Assalamualaikum.



Thanks for dropping by :)

2 comments :

  1. good luck !!! :D next week my turn ~~~ huhu :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekaseh rozalia.. wahh, dapat universiti mana? :D

      Delete

Share anything, accept everything.
Spill your thoughts here ☺☺☺

❕Disclaimer: All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.